Γράφει ο Karl-Heinz Ottinger
« Σ’ αγαπώ –μ΄ αγαπάς τι θα γίνει μ’ εμάς»
Τα πράγματα στην Uranian είναι εξαιρετικά απλά. Όλοι θέλουμε να δούμε αν κάποια στιγμή στην ζωή μας θα ανεβούμε τα σκαλιά της εκκλησίας ή του Δημαρχείου αλλά το σημαντικότερο αν θα έχει καλή εξέλιξη ή να ψάχνουμε για δικηγόρο. Διότι ο νομοθέτης είναι αμείλικτος σε θέματα διαζυγίου. Τα λάθη , θα σου έλεγε και κάποιος φίλος, πληρωνονται.
Οι άξονες που κοιτάμε είναι δύο. ΑΡΗ/CUPIDO είναι μια «κλασσική» ένδειξη γάμου αλλά και της πορείας αυτού. Μια «εναλλακτική» λύση είναι ο άξονας ΣΕΛΗΝΗΣ/Cupido o οποίος υποδεικνύει περισσότερο την πορεία που θα έχει ο γάμος, ως οικογένεια πλέον. Ασφαλώς και οι εμπλοκή εκεί κακεργετών πλανητών κάνει τα πράγματα τρομερά δύσκολα. Θα δούμε δυο –τρία παραδείγματα προκειμένου να δούμε την πορεία.
Θα δούμε τον χάρτη του μεγάλου Γάλλου ηθοποιού Alain Delon μελετώντας τα δυο αυτά μεσοδιαστήματα.
Σελήνη /Cupido [ η πορεία του γάμου] = Aries point /Ποσειδώνας = Κρόνος /Hades = Αφροδίτη/ Ουρανός = Ουρανός /Kronos = Ουρανός /Zeus : Εξαπατήσεις. Γενικές απώλειες. Σύγχυση. Χάος. Απογοητεύσεις. Σκληρή τύχη. Αποκλεισμός ή παραγκωνισμός μέσω ασθένειας. Μελαγχολία. Οι Κακές συνήθειες. Ξαφνικής αγάπη. Οι Νόμοι και οι Αποφάσεις της εκτελεστικής εξουσίας. άξονας της θέλησης και της πατρότητας.
Άρης /Cupido : [ Αν θα παντρευτώ)= MC/Cupido= Kronos /Vulcanus= Δίας /Hades= Βόρειος Δεσμός /Hades: Προτίμηση σχέσεων με άτομα μέσα από την Τέχνη. Μεγάλη δύναμη. Κέρδη από τοκογλυφία, μαύρη αγορά , ξέπλυμα χρήματος. Κρυφή ευτυχία. Δεσμοί με δύσκολες προοπτικές. Δυσάρεστες σχέσεις και επαφές. Σχέσεις που δεν είναι και πολύ καλές. Χυδαιότητα. Απροθυμία. Η δυσάρεστη εμπειρία μιας τέτοιας σχέσης.
Ας δούμε όμως τι λέει η βιογραφία: Ο Αλέν Ντελόν λάτρεψε τις γυναίκες, αλλά και εκείνες δεν μπόρεσαν να μείνουν αδιάφορες στη γοητεία του. Τα όμορφα γαλάζια μάτια του, όπως είχε γράψει μια δημοσιογράφος, μπορούν να πουν με ένα βλέμμα περισσότερα απ’ όσα οι άλλοι μπορούν να πουν μιλώντας για ώρες.
Στο βιβλίο «Les femmes de ma vie» («Οι γυναίκες της ζωής μου»), διά χειρός του στενού του φίλου Φιλίπ Μπαρμπιέ, ο Ντελόν του εμπιστεύτηκε να γράψει το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ζωής του, αυτό για τις γυναίκες. Η Μπριζίτ Μπαρντό, στενή φίλη του εδώ και πενήντα χρόνια -ίσως και ερωμένη για κάποιο διάστημα-, προλόγισε το βιβλίο γράφοντας: «Ο Αλέν Ντελόν είναι ένα υπέροχο θηρίο, ένα από αυτά που βρίσκονται υπό εξαφάνιση. Το χαμόγελό του σαρκοβόρο και γήινο, όπως και το διαπεραστικό μπλε του βλέμματός του, μαγεύει και σαγηνεύει. Αυτός είναι ο Αλέν».
Ο πιο σέξι Γάλλος ηθοποιός τραβούσε σαν μαγνήτης τις γυναίκες και οι περισσότερες από τις συμπρωταγωνίστριές του -Ανί Ζιραντό, Μόνικα Βίτι, Σιμόν Σινιορέ, Κλαούντια Καρντινάλε, Τζέιν Φόντα- τον ερωτεύτηκαν. Για εκείνον όμως ο μεγάλος έρωτας ήταν η Ρόμι Σνάιντερ, η κινηματογραφική Σίσσυ.
Μαζί έζησαν μια θυελλώδη σχέση που δεν είχε αίσιο τέλος. Ο Ντελόν, όταν εκείνη έλειπε σε γυρίσματα, γνώρισε τη μετέπειτα πρώτη του γυναίκα, Ναταλί Μπαρθέλεμι, με την οποία απέκτησε τον Αντονι. Χώρισε από τη Σνάιντερ στέλνοντάς της μια επιστολή που έγραφε: «Θα μείνουμε πάντα φίλοι». Εκείνη δεν τον ξέχασε ποτέ και πέθανε από βαθιά κατάθλιψη το 1982. Ο Ντελόν ακόμη και σήμερα έχει φωτογραφίες που τράβηξε ο ίδιος από το φέρετρό της. Τις φυλά πάντα στο πορτοφόλι του...
Το 1963, στη Ρώμη, γνώρισε την τραγουδίστρια Δαλιδά και μαζί έζησαν ένα κρυφό ειδύλλιο που επίσης δεν είχε αίσιο τέλος. Η Δαλιδά αυτοκτόνησε το 1987. Στο τραγούδι της «Λόγια, Λόγια, Λόγια» κατέγραψε την ιστορία τους.
Μεγάλος έρωτάς του υπήρξε και η ηθοποιός Μιρέιγ Νταρκ με την οποία έζησε δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, αλλά και η Ολλανδή καλλονή Ροζαλί Βαν Μπίμεν, την οποία παντρεύτηκε και μαζί απέκτησαν την κόρη του Ανούσκα και τον Αλέν τζούνιορ.
Στο βιβλίο «Les femmes de ma vie» («Οι γυναίκες της ζωής μου»), διά χειρός του στενού του φίλου Φιλίπ Μπαρμπιέ, ο Ντελόν του εμπιστεύτηκε να γράψει το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ζωής του, αυτό για τις γυναίκες. Η Μπριζίτ Μπαρντό, στενή φίλη του εδώ και πενήντα χρόνια -ίσως και ερωμένη για κάποιο διάστημα-, προλόγισε το βιβλίο γράφοντας: «Ο Αλέν Ντελόν είναι ένα υπέροχο θηρίο, ένα από αυτά που βρίσκονται υπό εξαφάνιση. Το χαμόγελό του σαρκοβόρο και γήινο, όπως και το διαπεραστικό μπλε του βλέμματός του, μαγεύει και σαγηνεύει. Αυτός είναι ο Αλέν».
Ο πιο σέξι Γάλλος ηθοποιός τραβούσε σαν μαγνήτης τις γυναίκες και οι περισσότερες από τις συμπρωταγωνίστριές του -Ανί Ζιραντό, Μόνικα Βίτι, Σιμόν Σινιορέ, Κλαούντια Καρντινάλε, Τζέιν Φόντα- τον ερωτεύτηκαν. Για εκείνον όμως ο μεγάλος έρωτας ήταν η Ρόμι Σνάιντερ, η κινηματογραφική Σίσσυ.
Μαζί έζησαν μια θυελλώδη σχέση που δεν είχε αίσιο τέλος. Ο Ντελόν, όταν εκείνη έλειπε σε γυρίσματα, γνώρισε τη μετέπειτα πρώτη του γυναίκα, Ναταλί Μπαρθέλεμι, με την οποία απέκτησε τον Αντονι. Χώρισε από τη Σνάιντερ στέλνοντάς της μια επιστολή που έγραφε: «Θα μείνουμε πάντα φίλοι». Εκείνη δεν τον ξέχασε ποτέ και πέθανε από βαθιά κατάθλιψη το 1982. Ο Ντελόν ακόμη και σήμερα έχει φωτογραφίες που τράβηξε ο ίδιος από το φέρετρό της. Τις φυλά πάντα στο πορτοφόλι του...
Το 1963, στη Ρώμη, γνώρισε την τραγουδίστρια Δαλιδά και μαζί έζησαν ένα κρυφό ειδύλλιο που επίσης δεν είχε αίσιο τέλος. Η Δαλιδά αυτοκτόνησε το 1987. Στο τραγούδι της «Λόγια, Λόγια, Λόγια» κατέγραψε την ιστορία τους.
Μεγάλος έρωτάς του υπήρξε και η ηθοποιός Μιρέιγ Νταρκ με την οποία έζησε δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, αλλά και η Ολλανδή καλλονή Ροζαλί Βαν Μπίμεν, την οποία παντρεύτηκε και μαζί απέκτησαν την κόρη του Ανούσκα και τον Αλέν τζούνιορ.
Στα μέσα της δεκαετίας του '70 η καριέρα του άρχισε να φθίνει κυρίως λόγω της ανάμειξης του ονόματός του σε υποθέσεις πορνείας, απάτης, ακόμα και φόνου, αλλά και λόγω της συμπάθειας που επέδειξε προς ακροδεξιές πολιτικές πεποιθήσεις. Τελικά αθωώθηκε για όλες τις κατηγορίες, όμως το προφίλ του είχε τραυματιστεί σχεδόν ανεπανόρθωτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου