Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Ο Όμηρος και οι αστρολογικές αντιστοιχίες στα έργα του (Κλασική Αστρολογία)


  


Ο Όμηρος αναμφισβήτητα υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους ποιητές όλων των εποχών. Τα έργα του, που όλα σώζονται από στόμα σε στόμα καθ΄ υπαγόρευση, δεν είναι μόνο επικά ποιήματα αλλά και ένα πλήρες τεχνικό εγχειρίδιο της εποχής με πληθώρα πληροφοριών. Μέσα σε αυτά τα ποιήματα ( Ιλιαδα & Οδύσσεια) ξεδιπλώνει περίτεχνα την ελληνική ψυχή αλλά και την ελληνική γνώση. Ας πάρουμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στην Ραψωδία της Οδύσσειας  την -Μ -  γνωστή και ως Σκύλλας & Χάρυβδης έχουμε την πρώτη αποκάλυψη της Αρχής της Υδρομηχανικής. Στην δε Όμηρου Ιλιαδα  οι τεχνικές οδηγίες που αποκαλύπτονται όσον αφορά για την εσωτερική επένδυση της ασπίδας του Αχιλλέα με χρυσό και πως ήταν αδιάτρητη επιβεβαιώθηκαν από το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Συγκεκριμένα, η ασπίδα του Αχιλλέα στο εσωτερικό των δύο εξωτερικών στρώσεων από σκληρό μπρούντζο αλλά και των επίσης δύο στρωμάτων κασσιτέρου, διέθετε ένα γενναίο στρώμα καθαρού χρυσού. Δεν ήταν τυχαίος ο συνδυασμός. Εντυπωσιακότερη είναι, ωστόσο, η πιο ταπεινή από απόψεως υλικών περίπτωση της ασπίδας του Αίαντα με τα επτά στρώματα δέρματος και τη μία εξωτερική στρώση από σκληρό μπρούντζο. Στην εργαστηριακή δοκιμή διάτρησής της με βλήμα υπολογισμένης μάζας και ταχύτητα ρήξης ανάλογης με εκείνη του παγκόσμιου ρέκορντμαν στο ακόντιο το 2000 επαληθεύτηκε η περιγραφή του Ομήρου, που την ήθελε αδιάτρητη.

Τόσα στα έξι στρώματα δέρματος όσο και στα οκτώ η ασπίδα διαπερνιόταν από την αιχμή του δόρατος. Τη «χρυσή τομή» των 7 δερμάτινων στρώσεων, που με τις όποιες παραμορφώσεις και τριβές το δόρυ τελικά εκτρέπεται, τη γνώριζε καλά ο βυρσοδέψης και κατασκευαστής της Τίχιος.

Οι γνώσεις καμπυλόγραμμης κινηματικής που είχε ο σοφός Νέστορας, ο οποίος συμβουλεύει το γιο του πώς θα πάρει τη στροφή στην αρματοδρομία και θα ξεπεράσει τους αντιπάλους του, καθώς δεν διαθέτει ισχυρά άλογα.

Στη δική του εισήγηση ο καθηγητής Γ. Βατίστας θα αναλύσει πώς οι περιγραφές της Κίρκης για τη διέλευση από το στενό της Σκύλλας και της Χάρυβδης έλυσαν εξισώσεις της αεροδυναμικής, που συνδέονται με την τεχνολογία της βαρυτικής σφενδόνης για το Διάστημα!!!!


Την ίδια εποχή, η κατασκευή του Δούρειου Ίππoυ αποτελούσε σταθμό για τη Μηχανική και σύμφωνα με σύγχρονους ερευνητές η μέθοδος για την κατασκευή του σχετίζεται ακόμα και με την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας! Οι λεπτομερείς πληροφορίες των Ομηρικών Eπών τα καθιστούν ένα ανεκτίμητο «θησαυροφυλάκιο» γνώσεων, για τις επιστημονικές και τεχνολογικές κατακτήσεις του μακρινού παρελθόντος όχι μόνο στην Ιατρική, αλλά και στον τομέα των κατασκευών, της Μηχανικής, της Ναυσιπλοΐας, της Αστρονομίας κ.α..
Μπορεί ο Δούρειος Ίππος να έχει καταγραφεί ως το πρώτο τεθωρακισμένο άρμα μεταφοράς προσωπικού, αλλά ακόμα πιο σπουδαία είναι η ίδια η κατασκευή του από το μηχανικό Φωκέα Επειόν. Αυτό επισημαίνουν ο Γιάννης Αραχωβίτης από το Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Λάμπρος Αραχωβίτης από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας και προσθέτουν πως σημαντικοί καλλιτέxνες έσπευσαν να τον μιμηθούν και κατασκεύασαν όμοιο χάλκινο ίππο στην Ακρόπολη Αθηνών και την Αρχαία Ολυμπία. Αυτό, σύμφωνα με τους ερευνητές, σημαίνει ότι από εκείνη την εποχή ήξεραν και χρησιμοποιούσαν τον λεγόμενο «πονταδόρο», ένα βασικό εργαλείο με το οποίο μπορούσαν να κατασκευάσουν όμοιο άγαλμα σε σμίκρυνση ή μεγέθυνση.
Μάλιστα εξηγούν πως η αρχή λειτουργίας του πονταδόρου αποτελεί το βάθρο όχι μόνο για τη γλυπτική, αλλά και για την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας και την Αρμονία στη μουσική και στο χρώμα! Οι καθηγητές Σπύρος Γ. Μαρκέτος και Γεώργιος Ι. Ανδρούτσος από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών σύμφωνα με τη μελέτη τους «Θεραπευτική Τέχνη στην Ιλιάδα» αναφέρονται στο σύνολο των τραυμάτων, τα οποία περιγράφονται στο Ομηρικό Έπος και ανέρχονται σε 147. Aπό αυτά 106 οφείλονται σε λογχισμό, 17 σε σπαθισμό ή ξιφισμό και 12 σε βλήμα σφεντόνας. «Αναμφίβολα, οι ιατρικές πληροφορίες του ομηρικού έπους αντικατοπτρίζουν τη θεραπευτική πρακτική του Μινωικού και Μυκηναϊκού Πολιτισμού, καθώς και της Εποχής του Χαλκού», σημειώνουν χαρακτηριστικά οι μελετητές και προσθέτουν πως «παρόλο που στην Ιλιαδα υπάρχουν συχνές αναφορές στους θεούς και τις προσευχές των ετοιμοθάνατων, η ομηρική Ιατρική δεν στηριζόταν στη μαγεία, αλλά αποτελούσε ιδιαίτερο επαγγελματικό πεδίο».




Εντυπωσιακή και η ανακοίνωση του καθηγητή Στέφανου Γερουλάνου από το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο για τις απεικονίσεις τραυματισμών από τα Ομηρικά Έπη σε αρχαία αγγεία. Σύμφωνα με τον κ. Γερουλάνο, η γνώση της Ανατομίας του ανθρώπινου σώματος στα ομηρικά χρόνια και στα χρόνια, τα οποία ακολούθησαν ήταν τόσο ακριβής που ακόμα και σήμερα η δυτική ορολογία για την ανατομία βασίζεται σε λέξεις που έχουν τη ρίζα τους στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια.
Ο καθηγητής Γ. Ρηγάτος στο λεξικό του αναφέρει τουλάχιστον 680 αρχαίες ελληνικές ιατρικές λέξεις, οι οποίες αποτελούν τη βάση για χιλιάδες παράγωγα λέξεων στην ελληνική ή στις ξένες γλώσσες και χρησιμοποιούνται σήμερα. «Οι γνώσεις της Ανατομίας επαυξήθηκαν στους ελληνιστικούς χρόνους και έβαλαν τις βάσεις για τη σημερινή εξέλιξη», σημειώνει σχετικά.



Για δείτε όμως και αυτό : Σύνοδος πλανητών

Σπάνια αστρολογικά φαινόμενα (σύνοδος πέντε πλανητών) που πλαισιώνουν και καθορίζουν την ομηρική μοιχεία της Αφροδίτης και του Αρη, είναι ένα από τα αστρονομικά θέματα του συνεδρίου (του καθηγητή Σ. Παπαμαρινόπουλου), το οποίο φωτίζει τις τεχνολογικές και μαθηματικές γνώσεις της μυκηναϊκής περιόδου, με ενδεικτικά παραδείγματα αφ' ενός τον τάφο του Ατρέα που, βάσει μετρήσεων, αποδείχθηκε ότι αντέχει 7 φορές τον ισχυρότερο σεισμό και αφ' ετέρου την κατασκευή της τριήρους που κατόπιν δοκιμών του Πολυτεχνείου διαπιστώθηκε ότι ήταν οι βέλτιστες δυνατές κατασκευές. Αυτό είναι απόσπασμα από το Διεθνές Συμπόσιο «Επιστήμη και Τεχνολογία στα ομηρικά έπη», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο ΣΠΑΠ της Αρχαίας Ολυμπίας

Κατά τον Ηράκλειτο :.Ηράκλειτος εντεύθεν αστρολόγο φησι τον Ομηρον δηλαδή Ο Όμηρος ήταν αστρολόγος.

Δοκεί δε κατά τινας πρώτος αστρολογησαι …μαρτυρεί δε αυτω Ηράκλειτος και Δημόκριτος. Βεβαίως κάποιοι θα πουν πως εννοεί αστρονόμος μα δυστυχώς η ελληνική γλώσσα ως νοηματική γλώσσα (κατά την έννοια ότι η κάθε λέξη προσδίδει το ακριβές νόημα) προσδίδει το ακριβές νόημα. Αυτό μπορεί κάποιος και να το αντιληφθεί πως στο βιβλίο του Καθηγητού Ιωάννη Πελεγρινη   αναφέρει πως ο Θαλής έβγαλε παρά πολλά χρήματα νοικιάζοντας όλα τα ελαιοτριβεία της περιοχής του σε μια χρονιά που άλλοι υπέθεταν πως θα είναι στείρα από λαδί. Και τελικά τα επινοικιαζε και έβγαλε αρκετά χρήματα. Και όλα αυτά παρακολουθώντας τις κινήσεις των άστρων και των πλανητών.


Ας δούμε κατ’ αρχήν  διεξοδικά τι πληροφορίες μας δίνει ο Όμηρος από το έργο του Οδύσσεια :

Τα πρώτα τέσσερα κεφάλαια είναι γνωστά ως ΤΗΛΕΜΑΧΕΙΑ. Έχουμε την  εξιστόρηση των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα στο παλάτι της Ιθάκης και που οι μνηστήρες τρώνε και πίνουν εις βάρος του λαού της Ιθάκης. Αναζητούν να νυμφευθούν την Πηνελόπη η οποία επί τρία συναπτά έτη υφαίνει την ημέρα ένα ύφασμα και το βράδυ το λύνει. Έτσι στο πρώτο κεφάλαιο ο Τηλέμαχος έχοντας τον τίτλο του διαδόχου και πρίγκιπα λέει πως θα πρέπει να πάει να βρει τους συμπολεμιστές του πατέρα του που έχουν γυρίσει στις πατρίδες τους για να μάθει αν ο Οδυσσέας ζει. Γνωρίζουμε πως η πολιορκία της Τροίας ήταν 10 έτη και πως ο Τηλέμαχος δεν είχε δει ποτέ τον πατέρα του. Γνωρίζουμε επίσης πως και η περιπλάνηση του Οδυσσέα ήταν αλλά δέκα έτη. Κατά συνέπεια ο Τηλέμαχο ήταν περίπου 20 . Αυτό το συμπέρασμα το γνωρίζουμε και από την οδύσσεια : «μητηρ μεν τε με φησι του εμμεναι αυταρ εγω γε ουκ οιδ. Ου γαρ πω τις εον γονον αυτος ανεγνω» { Οδύσσεια Α 215-216} που σημαίνει η μητέρα μου λέει πως είμαι από εκείνον εγώ όμως δεν το γνωρίζω γιατί κανένας τον γονον του δεν γνώρισε




Έτσι η Θεά Αθηνά λέει πως ο πατέρας του θα επιστρέψει σύντομα και πως πρέπει να διώξει τους μνηστήρες. Τότε σε μια συγκέντρωση ο Τηλέμαχος με πολύ μεγάλη τόλμη- ακόμα και θράσος αν θέλετε- λέει στους μνηστήρες πως πρέπει να φύγουν από το ανάκτορο του και πως αυτός κάνει κουμάντο εκεί. Έχουμε την Υπέρβαση του ΕΓΩ ενός ρήματος που αντιστοιχεί στον Κριό. Στο επόμενο κεφαλαίο γνωρίζουμε πως οι μνηστήρες   ξεκαθαρίζουν πως η Πηνελόπη κάποιον πρέπει να παντρευτεί. Έχουμε μια γυναίκα όμορφη, πλούσια που πρέπει να αποκατασταθεί. Τι πιο χαρακτηριστικό από το ζώδιο του Ταύρου. Όπως αναφέραμε ο Τηλέμαχος θα πήγαινε στον Νέστορα στην Πύλο (και αυτός με την σειρά του τον έστειλε στον Μενέλαο ). Κατά συνέπεια έχουμε ένα ταξίδι με αντικειμενικό σκοπό την λήψη αλλά και την μετάδοση ειδήσεων .Αντιστοιχία στο ζώδιο του Διδύμου.

Προχωράμε λοιπόν στο 4ο κεφάλαιο  στην ραψωδία « Τα εν Λακεδεμωνι».  Αν θεωρήσουμε πως με την λογική πως κάθε ραψωδία αντιστοιχεί (λόγω ιδιοτήτων ) και σε ένα ζώδιο , τότε συνειρμικά μας έχετε πως η 4η ραψωδία ισούται με το τέταρτο ζώδιο που είναι ο Καρκίνος . Επίσης αν θεωρήσουμε ως Ανατολή τον Κριό – Δύση τον Ζυγό- άρα ο Καρκίνος είναι η εκκίνηση (το υπόγειο) και ο Αιγόκερως η κορύφωση ( Μεσουράνημα). Πράγματι ο Τηλέμαχος φτάνοντας στο παλάτι του Μενέλαου γνωρίζει την απόλυτη φιλοξενία και από τρόπους αλλά και από παροχές. Εκεί συναντά την Ελένη ( την γνωστή Ωραία Ελένη) και αρχίζουν και κλαίνε. Εδώ έχουμε την Υδάτινη θηλυκή φύση που εκπορεύεται από το συναισθηματικό ζώδιο του Καρκίνου. Η Ελένη όμως συγκινείται λόγω του ότι ο Τηλέμαχος της θυμίζει τον Οδυσσέα στα νιάτα του. Και εδώ έχουμε την αντιστοιχία της Κληρονομικότητας (του DNA μας) καθότι γνωρίζουμε πως ο τέταρτος οίκος που αντιστοιχεί στο ζώδιο του Καρκίνου έχει να κάνει με τις ρίζες μας και την κληρονομικότητα μας.

Φτάνουμε λοιπόν στην 5η ραψωδία με την ονομασία « Οδυσσέως σχεδία». Ο Ερμής αποκαλύπτει στην Καλυψώ πως οι Θεοί αποφάσισαν πως πρέπει να φύγει ο Οδυσσέας. Ζει σε ένα παραδεισένιο μέρος αλλά ο Οδυσσέας (που σημειωτέον εδώ κάνει την πρώτη του εμφάνιση) και παρά το ότι συνευρίσκεται με την Καλυψώ τα βράδια τελικά την ημέρα κλαίει. Εδώ έχουμε την  ερωτική επαφή και το φλερτ (με την Καλυψώ) αλλά και την αγάπη (για την Πηνελόπη). Η Καλυψώ τον νοιάζεται και τον βοήθα συμπονετικά να φτιάξει την σχέδια και του παρέχει βοήθεια για το ταξίδι. Εδώ έχουμε το 5ο ζώδιο και το ζώδιο του Λέοντα . Όλα αυτά (φλερτ, έρωτας , μεγαλοπρέπεια έχουν να κάνουν με το ζώδιο του Λέοντα)

 Και αισίως φτάνουμε στην 6η ραψωδία με την ονομασία « Οδυσσέως Αφιξις εις Φαιακας» . Εδώ η Θεά Αθηνά γίνεται Όνειρο και ως Όνειρο της Ναυσικάς την προτρέπει σε καθαριότητες ρούχων. Της λέγει ευθαρσώς πως είναι πολύ κοντά η ώρα του γάμου της. Σαφέστατα ένα τελείως Παρθενισιο Όνειρο αλλά και ιδιότητες. Όμως για να αναφέρει ο Όμηρος στην εν λόγω ραψωδία πως θα παντρευτεί η Ναυσικά μήπως υπονοεί και πως είναι παρθένα ?? Διότι μέχρι και πριν 40-50 χρόνια είχαμε το περιβόητο σεντόνι της πρώτης ερωτικής βραδιάς . Πόσο μάλλον τότε. Όλα αυτά συνηγορούν στο ζώδιο της Παρθένου

Μπαίνουμε στην  7η ραψωδία με τίτλο «Οδυσσέως είσοδος προς Αλκινουν» Ένα ιδιαίτερα κομβικό σημείο. Είπαμε πως ο Ζυγός έχει να κάνει με τον 7ο οίκο . Είπαμε πως λέγεται και Δύση ( DC).  Εδώ έχουμε την Ναυσικά που είναι γνωστή  για την ικανότητα της να λύνει συμβιβαστικά υποθέσεις. Ο Οδυσσέας επίσης γνωρίζουμε πως είχε πέσει στα πόδια της Ναυσικάς για ικεσία. Εδώ έχουμε το τέχνασμα για να τηρηθούν  οι ίσες αποστάσεις αλλά και για να μην βλάφτει κανείς. Αντιστοιχία ζώδιο Ζυγού = δικαιοσύνη, κρίση.

Πάμε στην 8η ραψωδία με τίτλο « Οδυσσέως σύστασης προς Φαιακας» . Εδώ αναφέρεται για την μοιχεία ΑΡΗ και ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ αλλά που πιάστηκαν επ αυτοφώρω από τον δύσμορφο σύζυγο της Αφροδίτης τον Ήφαιστο. Ο Οδυσσέας ακούγοντας αυτή την εξιστόρηση ξεσπά. Χαρακτηριστικά του 8ου ζωδίου και οίκου. Χαρακτηριστικά Σκορπιού

Ραψωδία 9η με τίτλο  «Κυκλώπεια». Φτάνει σε ένα όμορφο μέρος όπου υπήρχε ο Κύκλωπας ο δύσμορφος γιος του Ποσειδώνα. Είχε ένα μάτι μόνο στην περιοχή που βρίσκεται το κούτελο. Ο Κύκλωπας , παρά του ότι επικαλέστηκαν το όνομα του Ξένιου Ζευς δηλαδή του Δια που προστάτευε τους ταξιδιώτες και ενδιαφέρονταν για την φιλοξενία (εξ ου και το Ξένιος)   αυτός μίλησε περιφρονητικά ως υιός του Ποσειδώνα (γνωστή η κόντρα του με τον Δια). Έτσι ο Κύκλωπας έτρωγε 2 κάθε φορά και ο Οδυσσέας για να τον καλοπιάσει  τον κερνά κρασί και μιλάει μαζί του. Του λέει ο Κύκλωπας πως εσύ επειδή είσαι πρόσχαρος θα σε φάω τελευταίο. Αυτό θα είναι το Δώρο σου και του ζητά να πει το όνομα του .Και λέγει ο Οδυσσέας : « Ουτις εμοι γ  ονομα . Ουτιν δε με κικλησκουσι μητηρ ηδε πατηρ ηδ’ αλλοι παντες εταιροι» που σημαίνει το όνομα μου είναι Κανένας.  Έτσι με φωνάζουν η μητέρα μου ο πατέρας μου και οι άλλοι. Και αφού τον μεθά το μπήγει στο μάτι ένα δοκάρι ελιάς. Και κατά την απομάκρυνση ο Οδυσσέας με καθαρά Τοξοτισια ψυχολογία  δεν αντέχει και του λέει : « Κυκλωψ, αν και τις σε καταθνητων ανθρώπων οφθαλμού ειρηται αεικελυην αλαωτυν φασθαι Οδυσσεια το πτολυπορθιον εξαλαωσαι» δηλαδη Κυκλωπα αν σε ρωτησουν ποιος σου εδωσε αυτή την αγρια τυφλομαρα πες τους ο Οδυσσεας ο Καστροκαταλυτης. Επίσης ως γνωστόν το ζώδιο της προφητείας είναι το ζώδιο του Τοξότη. Σε αυτή την ραψωδία φαίνεται πως αυτό το τέλος του Πολύφημου το είχε προείπε ο μάντης Τηλεμός γιος του Ευρυμου.

Ραψωδία 10η με τίτλο : «Τα περί Αίολου, Λαιστρυγόνων και Κίρκης» Εδώ έχουμε την άφιξη στο νησί του Αίολου που προφυλάσσεται από Βράχια (Αιγόκερως = πέτρα =Κρόνος) και έχει για δώρο έναν ασκό όπου μέσα είναι κλεισμένοι οι άνεμοι. Όμως η ανθρώπινη περιέργεια βάζει τους υπηκόους του Οδυσσέα να ανοίξουν το ασκό και να ελευθερωθούν οι άνεμοι και να γυρίσει πίσω. Εκεί φτάνει στο νησί των Λαιστρυγόνων όπου κάποιοι άνδρες γίνονται τροφή για τους Λαιστρυγόνες και στην συνέχεια στο νησί της Κίρκης να όπου μεταμορφώνονται σε γουρούνια. Ο Θεός Ερμής όμως έχει δώσει ένα φάρμακο και έτσι τα ξόρκια της Κίρκης δεν πιάνουν. Η Κίρκη αποκαλύπτει πως πρέπει να πάει στον κάτω κόσμο για να συναντήσει τον μάντη Τειρεσία για να του αποκαλύψει τα μελλούμενα. Όπως θα γνωρίζεται στην αστρολογία τα πάντα δουλεύουν σε άξονες. Άρα ο άξονας Αιγόκερου –Καρκίνου είναι ο άξονας από πού ξεκινώ και που θα φτάσω. Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν μα τι κάνει ο Οδυσσέας. Ετοιμάζεται να κάνει την Υπέρτατη Υπέρβαση (Αιγόκερως – μεσουράνημα) . Να κατεβεί ζωντανός στην Χώρα των Νεκρών και να ξαναγυρίσει πίσω ζωντανός. Ένα κατόρθωμα που δεν το είχε κατορθώσει κάνεις.
                                     
Ραψωδία 11η με την ονομασία «Νεκυια». Εδώ εχουμε τον Τειρεσία να του αποκαλύπτει το σχέδιο , την πρόνοια για το πώς θα επιστρέψει στην Ιθάκη. Έχουμε και την εξιστόρηση γεγονότων αλλά και την συνάντηση φίλων και συντρόφων όχι σε ρεαλιστικό αλλά σε ένα πιο άυλο (εικονικό ή virtual επίπεδο). Έχοντας κατά νου φίλοι, σχέδια, εικονική πραγματικότητα συμπεραίνουμε πως έχουμε το ζώδιο του Υδροχόου.

Ραψωδία 12η  Σκύλλα –Χάρυβδης –Σειρήνες – Βοών Ήλιου. Εδώ σε πρώτη φάση έχουμε τις Σειρήνες που είναι προτροπές στο να παρακάμψει τον ίσιο δρόμο , το δρόμο που θα επιτευχτεί ο σκοπός. Είναι οι πρώτες ενδείξεις εθισμού σε αυτό το έπος (μιας και η νοσταλγία, ο έρωτας, η πίεση, η εξαθλίωση τελικά λειτούργησαν περισσότερο ως κίνητρο παρά ως παρεμποδιστικό μέσο) . Έδωσε σε όλους βουλοκέρι για τα αυτιά τους πλην του ιδίου και τους φώναζε  να τον δέσουν καλά. Αυτό ίσως να δείχνει πως παρά την παρουσία των συντρόφων του στην πραγματικότητα ήταν μόνος. Και πως όλο το ταξίδι ήταν μια ξενιτειά- ήταν μια δοκιμασία. Αυτή όμως η κίνηση του να λεει αφήστε με ενώ μπορούσε και αυτός να βάλει κερί στα αυτιά του μήπως θυμίζει τους ναρκομανείς στα κέντρα απεξάρτησης που φωνάζουν: με λένε Οδυσσέα και είμαι καλά!!! Διότι οι εξαρτήσεις πρέπει να κόβονται μαχαίρι. Άρα έχουμε ένα δείγμα εξαρτήσεων –απεξαρτήσεων-δοκιμασιών που αντιστοιχούν στο ζώδιο των Ιχθύων.

Ραψωδία 13η  με τίτλο « Οδυσσέως απόπλους παρά των Φαιάκων»:  Εδώ έχουμε τον Οδυσσέα να κοιτά τον Ήλιο και να προσμένει το απόπλου. Κοιτάζει τον Ήλιο και λαχτάρα το απόπλου της επιστροφής. Τίποτα πλέον δεν κρατά τον Οδυσσέα. Έτσι η Αθήνα τον μεταμορφώνει σε γερο . Όπως είπαμε τα πάντα στην Αστρολογία είναι άξονες. Κριός ( Εγώ-λαχτάρα-παρορμητικότητα) – Ζυγός (Δύση- εγώ μέσω των άλλων)

Ραψωδία 14η με τίτλο « Οδυσσέως άφιξης εις Ιθακην» Εδώ αρχίζει και η δράση μέσα από τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την μνηστηροφονια. Ο Οδυσσέας συναντά έναν υπηρέτη και ακούει για την κατασπατάληση της περιούσιας του ( άξονας Ταύρου – Σκορπιού).

Αυτό συνεχίζετε μέχρι και το τέλος. Η τελευταία ραψωδία είναι ουσιαστικά και το επιστέγασμα , το κλείσιμο του κύκλου. Το λιμάνι του Οδυσσέα. Μια κατάσταση που συμβολίζει τους Ιχθύς (24η ραψωδία)

Αξίζει όμως και αυτό να προσέξετε : Ο Οδυσσέας γνωρίζουμε πως έκανε περί τα 20 έτη να γυρίσει στην πατρίδα του. Αυτό θα μπορούσε να κάνει με τον μετονικο κύκλο ή ακόμα και με μια έκλειψη ίδιου τύπου SAROS δηλαδή μια έκλειψη που συμβαίνει στο ίδιο σημείο (περίπου) ανά 19.6 ετη.

Επίσης έχουμε να παρατηρήσουμε την μετάλλαξη του Οδυσσέα από Ουτις ( Κανείς- Κανένας) να γίνεται βασιλιάς και πολυμήχανος από το κεφαλαίο 13 και μετά. Αυτό θα μπορούσε να είναι και συνδεδεμένες με την 12ετη περιστροφή του Δια . Ανάλογα με την ηλικία δίνει και τα ανάλογα οφέλη









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου